Розвивальні ігри та
інтерактивні вправи на уроках англійської мови в початкових
класах.
Вчитель:
Батраченко К. Г.
Вступ
Бажання і вміння активно здобувати знання
повинно стати характерною рисою особистості в сучасному суспільстві.
Одним із
ефективних засобів активізації творчої діяльності учнів є інтерактивні
технології. Інтерактивні вправи сприяють формуванню навичок як предметних, так
і загальнонавчальних, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії, розвитку
комунікативних якостей. Робота в групах дозволяє учням набути навичок
спілкування та співпраці.
Головною метою
навчання іноземної мови в початкових класах є формування в учнів комунікативної
компетенції, база для якої – комунікативність та вміння, сформовані на основі
мовних знань і навичок. На уроках іноземної мови в початковій школі важливо зацікавити учнів, викликати в них
позитивне ставлення до предмета, мотивувати необхідність і значущість
оволодіння іноземною мовою, як неповторним засобом міжкультурного спілкування.
Одним із
чинників, що сприяють розвитку позитивної мотивації є гра.
В. О.
Сухомлинський писав: «Гра – це іскорка, що запалює вогник допитливості й любові до знань».
Ігрова
діяльність – один із ефективних засобів підвищення якості сприймання молодшими
школярами навколишнього середовища. Гра є найприроднішою, найпривабливішою
діяльністю для молодших школярів. Гра у
навчанні – це спосіб зробити серйозну роботу цікавою.
Гра розвиває фантазію, спостережливість,
винахідливість, збагачує словниковий запас, активізує психічні процеси
діяльності учня (відчуття, сприймання, мислення, уяву, пам’ять, увагу,
мовлення, волю), що спричиняють позитивним зрушенням у розвитку школяра.
Використання ігрових прийомів сприяє розвитку творчої особистості.
Дана збірка
містить різноманітні розвивальні ігри та інтерактивні вправи, для вивчення
лексики, розвитку навичок письма, читання та усного мовлення, які можна
використовувати на уроках англійської мови в початкових класах. Ігри спрямовані
на поглиблення та удосконалення знань, умінь і навичок. Це дає можливість
використовувати їх під час вивчення нового матеріалу, для його закріплення й
повторення, перевірки засвоєного.
Використання на уроках
англійської мови розвивальних
ігор та інтерактивних вправ робить процес навчання цікавим, створює у дітей
творчий настрій, полегшує засвоєння навчального матеріалу.
Використовуючи
розвивальні ігри та інтерактивні вправи на різних етапах уроку – навчальний
процес відбувається в умовах постійної активності, взаємодії всіх учнів. При
цьому відбувається співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове, парне).
1. Гра «The fly» («Муха»)
По клітинках ігрового поля переміщується уявна «Муха».
Переміщення «Мухи» з однієї
клітинки на іншу відбувається шляхом подачі їй команд: «Up» («Вгору»), «Down» («Вниз»), «To the right» («Вправо»), «To the left» («Вліво»). Грати можна в парі, в групі, колективно.
Ведучий подає команди, за якими гравці повинні уважно слідкувати тільки очима і
називати клітинку. Виходити за межі поля заборонено як ведучому так і гравцям.
Роль ведучого виконують по черзі учасники гри. На ігровому полі можна
розмістити цифри, букви, слова,
малюнки.
t
|
u
|
p
|
e
|
•
|
o
|
n
|
a
|
c
|
13
|
6
|
38
|
7
|
•
|
4
|
25
|
2
|
49
|
at
|
on
|
in
|
to
|
•
|
up
|
for
|
with
|
by
|
cat
|
hen
|
dog
|
pig
|
•
|
cow
|
cock
|
duck
|
horse
|
2. Гра «Count» («Полічи» )
Діти розглядають картку з буквами.
Потрібно полічити букви: «How many «d»?» (Скільки букв «d»?) Перемагає той, хто перший полічить літери.
i s
o n t
e s d
i s o
n s o
t i
|
p n
t o s
o d e
i n t
s p n d
|
t e
o i s
d m y
s d n
e i m i
|
v m
g y b
w m v i
b y e b v
|
m w
n b d
s t i u o m w d u
|
f c
k r x
j q z
c f j
c k j f
c r
|
p r
c j q
z f p
a c j z
q p q f j
|
j k
f q a
x y u
c h a f
k u k u
|
y k
n h m
f s d
c h d
m j f d
|
q z
x r y
c v d
r y a r
v z q x
|
3. Гра «Guess letter» («Відгадай букву»)
Дітям пропонується розглянути картку з
буквами. Потрібно відшукати яка
буква знаходиться:
- between « Nn» and «Pp» (
між « Nn» і «Pp»)
- under «Bb» (під «Bb»)
-
before «Tt» (перед «Tt»)
- above «Vv» (над «Vv»)
- after «Ww» (після «Ww»)
Aa
|
Bb
|
Cc
|
Dd
|
Ee
|
Ff
|
Gg
|
Hh
|
Ii
|
Jj
|
Kk
|
Ll
|
Mm
|
Nn
|
Oo
|
Pp
|
Qq
|
Rr
|
Ss
|
Tt
|
Uu
|
Vv
|
Ww
|
Xx
|
Yy
|
Zz
|
|
Гру можна проводити колективно, в
групах, в парах. Виграє той, хто більше
знайде букв.
4. Гра «Make up words» («Складіть слова»)
Вказується тема, до якої потрібно скласти слова із розкиданих букв.
Family
School Seasons
fthaer pnceil iwtenr
stseri lruer sgpinr
bhtroer plpui smurme
omthre lsseno tumnau
5. Гра «Find the words» («Знайдіть слова»)
Дітям потрібно знайти слова з теми.
«Clothes» («Одяг»)
d
|
t
|
c
|
l
|
o
|
t
|
h
|
e
|
s
|
j
|
r
|
c
|
s
|
w
|
b
|
n
|
b
|
s
|
w
|
a
|
e
|
s
|
c
|
a
|
r
|
f
|
l
|
h
|
e
|
c
|
s
|
k
|
i
|
r
|
t
|
e
|
o
|
o
|
a
|
k
|
s
|
h
|
i
|
r
|
t
|
m
|
u
|
r
|
t
|
e
|
c
|
o
|
a
|
t
|
k
|
p
|
s
|
t
|
e
|
t
|
a
|
t
|
r
|
i
|
t
|
u
|
e
|
s
|
r
|
o
|
6. Гра «Models» («Моделі»)
Дітям потрібно підібрати слова до моделі. Перемагає той, хто підбере
більше слів.
|
e
|
|
p
|
e
|
n
|
t
|
e
|
n
|
|
a
|
|
c
|
a
|
p
|
b
|
a
|
g
|
|
o
|
|
|
p
|
o
|
n
|
d
|
c
|
o
|
c
|
k
|
7. Гра «Make up words» («Утворіть слова»)
Дітям потрібно з’єднати частини (вибірково) та утворити слова. Перемагає
той, хто швидше і правильно складе слова .
c
|
- ake
|
l
|
|
t
|
|
n
|
|
f
|
|
d
|
|
sn
|
|
m
|
|
h
|
for -
|
k
|
ce
|
|
ty
|
|
w
|
|
d
|
|
est
|
|
m
|
|
t
|
|
s
|
8. Гра « Find end» ( «Знайди кінець»)
Потрібно з’єднати частини та утворити слово. Вказується тема.
Vegetables
|
Professions
|
||
cab
|
ber
|
tea
|
mer
|
cucum
|
to
|
doc
|
ress
|
car
|
toes
|
act
|
tor
|
toma
|
bage
|
dri
|
cher
|
pota
|
rot
|
far
|
ver
|
9. Гра « Circle» ( « Коло» )
Діти стають у коло. Один учень називає слово і передає м’яч
іншому, наступний – підбирає слово з буквою на яку закінчується
попереднє
слово і
передає м’яч по колу.
book – kid – doll – lamp – plum – map
...
frog – grass - spot – ten – nut – town ...
lamp – pig – girl – lip – plan – net – tiger ...
animal – leg – goat – telegram – model ...
duck – kid – doll – lizard – desk – key ...
10. «Magical figure» («Чарівні фігури»)
Дітям потрібно розглянути картку, на якій
накреслена фігура з буквами і прочитати слова. Перемагає той, хто знайдe найбільше слів.
11. Гра «Correct his
mistake» («Виправте його помилку»)
На картках Незнайко написав слова з
помилками. Потрібно відшукати і
виправити його
помилки.
Fruit
|
Food
|
Numbers
|
aple
aprikot
plam
chery
lemen
|
cheeze
sausige
suger
bred
batter
|
tree
fave
sevn
sikc
foor
|
12. Гра «Form another words» («Утвори інші слова»)
Із літер поданого слова побудувати інші. Переможе той, у кого вийде
найбільше слів.
Apricot
(cat,
rat, pot, top, …)
Snowball (snow, ball, wall, son, owl, …)
Snowflake ( lake, now,
snake, foal, flow, ... )
Butterfly ( but, butter, fly, bell, ... )
Strawberry ( berry, straw, best, tray, rat, ... )
Textbook ( text,
book, box, boot, ... )
13. Гра «Words auction» («Словесний аукціон»)
До кожної літери поданого слова
підібрати нові слова. Переможе той, хто
підбере найдовше слово.
f
|
a
|
c
|
e
|
four
|
arm
|
cat
|
ear
|
farmer
|
aunt
|
cacao
|
engineer
|
football
|
animal
|
cloud
|
egg
|
final
|
apple
|
crocodile
|
elephant
|
14. Гра « Translator» («Перекладач»)
Діти стають у коло. Учитель
кидає м’яч дитині, говорить слово
англійською мовою. Учень повторює слово
англійською, перекладає на
українську мову і повертає м’яч учителю.
15. Гра « Find rhymes» («Підбери рими»)
До поданих слів потрібно підібрати рими.
mother
|
cock
|
wife
|
ball
|
pen
|
plum
|
wall
|
father
|
drum
|
life
|
fox
|
potato
|
map
|
head
|
clock
|
ten
|
tomato
|
box
|
bread
|
cap
|
16.Гра «The more the better» («Чим більше, тим краще»)
Учитель показує дітям предметні малюнки
або слова написані на картках.
Потім учні повинні назвати ті слова, які
запам’ятали. Хто правильно називає
слово, той одержує картку або малюнок. У
кого найбільше карток, той
і
переможе.
17. Гра «Show me…» («Покажи мені…»)
Діти розподіляються на дві команди.
Капітани команд тримають палички-
указки. За командою вчителя : «Show me a cup!» («Покажи
мені чашку!») –
перші гравці кожної команди підбігають до
дошки, відшукують названий
предмет (картинку або слово) показують на
нього указкою, вимовляють назву
по-англійськи “cup” («чашка»), біжать назад до своєї команди й передають
указку наступному гравцеві. Наступні гравці
знаходять той самий предмет і
називають його. Перемагає та команда, усі
гравці якої першими відшукали
чашку на картинках і повернулися назад.
Ускладнити гру можна,
запропонувавши кожному гравцеві нове слов
18. Гра «I can see» («Я бачу»)
Діти описують малюнок або називають
предмети показані вчителем.
«I can see butter, bread, cheese, …» Переможе той, хто більше назве
слів.
19. Гра «I like…» («Я люблю»)
Діти
стають у коло. По черзі запитують один одного:
- What do you like? ( «Що
тобі подобається ?»)
- I like… («Я
люблю…»)
20. Гра «At the shop» («В магазині»)
«Покупець» приходить до «магазину» й каже,
орієнтуючись на
ілюстрацію (або предмети):
- Give me a doll, please! (Дайте
мені ляльку, будь ласка!)
«Продавець» дає її «покупцеві».
- Here it is. (Ось вона). «Покупець» відповідає:
-Thank you. (Дякую). Після цього в «крамницю» приходить інший
«покупець».
21. Гра «Guess!» («Відгадай»)
На столі розкладені різні предмети або
малюнки. Учень подивився на них,
запам’ятав і відвернувся. Вчитель бере один
предмет.
Учень запитує:
- It’s a plum? (Це
слива?) Учитель
погоджується:
- Yes. It is a plum. (Так. Це слива .) Або не погоджується:
-
No. It is not a plum. (Ні. Це не слива.)
Якщо відповідь заперечна, дитина
продовжує запитувати, використовуючи
ту саму конструкцію, але називаючи інші
предмети, доки відповідь буде“Yes”.
22. Вправи з пошуковими таблицями.
У кожного учня така таблиця.
one
|
three
|
seven
|
ten
|
red
|
five
|
nine
|
sixty
|
two
|
black
|
eight
|
grey
|
four
|
six
|
white
|
fifty
|
|
|||
eleven
|
fifteen
|
mother
|
brother
|
twenty
|
sixteen
|
father
|
aunt
|
twelve
|
green
|
sister
|
pink
|
yellow
|
fourteen
|
violet
|
uncle
|
|
|||
son
|
boy
|
rabbit
|
duck
|
blue
|
girl
|
horse
|
hen
|
daughter
|
brown
|
cow
|
cock
|
grandson
|
friend
|
train
|
lorry
|
balloon
|
bear
|
fox
|
snake
|
sheep
|
hare
|
monkey
|
frog
|
pig
|
toy
|
tiger
|
fish
|
dog
|
wolf
|
box
|
car
|
|
|||
kitten
|
lion
|
elephant
|
summer
|
puppy
|
giraffe
|
robot
|
winter
|
chicken
|
camel
|
hippo
|
spring
|
mouse
|
ball
|
crocodile
|
family
|
|
|||
September
|
December
|
March
|
June
|
October
|
January
|
Friday
|
July
|
|
February
|
April
|
Sunday
|
November
|
Monday
|
May
|
August
|
skis
|
Tuesday
|
pencil
|
day-book
|
skates
|
Wednesday
|
pen
|
copy-book
|
rain
|
Thursday
|
brush
|
morning
|
sledge
|
months
|
bird
|
textbook
|
|
|||
Math
|
banker
|
New Year
|
|
Writing
|
plane
|
travelling
|
|
Drawing
|
dancer
|
Easter
|
|
holiday
|
painter
|
Christmas
|
Kyiv
|
|
|||
spoon
|
|
doctor
|
|
fork
|
Dnipro
|
driver
|
|
grass
|
Lviv
|
engineer
|
|
knife
|
|
parents
|
|
Завдання можна давати різні:
1)
Знайти слова з буквою
«a», «w», «с»
і т.д.;
2)
Знайти слова які
закінчуються приголосними (голосними);
3)
Знайти слова до теми
«Animals» («Тварини»);
4)
Знайти «зайве» слово
(у кожній групі слів одне « зайве») тощо.
23. Гра «Clouds» («Хмарки»)
На дошку прикріпляються хмарки з
написаними словами. В словах
пропущені букви. Крапельки-букви упали на
землю. Дітям потрібно
повернути
крапельки-букви на місце.
24. Гра «Hide-and-seek» («Схованки»)
Діти розглядають картку на якій написано слово з частково закритими
(схованими за
листочком, квіткою) буквами. Учням потрібно назвати це слово. Виграє той, хто більше відгадає
слів. Можна вказати тему («Clothes»).
25. Гра «Construct a sentence» («Побудуй речення»)
Діти одержують картки із словами.
Потрібно скласти речення. Перемагає
той, хто правильно складе речення.
swims
|
well .
|
He
|
very
|
He
|
swims
|
very
|
well .
|
Він плаває
дуже добре.
26. Вправа «An associative bush» («Асоціативний
кущ»)
На початку роботи вчитель
визначає одним словом тему, над якою буде
проводитися робота. А учні згадують
все, що виникає в пам’яті стосовно
цього слова. Вчитель фіксує відповіді
у вигляді своєрідного «куща», який
поступово «розростається». Даний
метод універсальний, бо може
використовуватися під час вивчення будь-якої
теми на всіх етапах уроку.
27. Вправа «Separate words» («Роз’єднай слова»)
Записати речення або слова усі
разом. Дітям потрібно роз’єднати слова
і
прочитати речення.
MyfamilylivesinUkraine
.
My family lives in Ukraine .
( Моя
сім’я живе в Україні . )
28. Вправа «Complete the
sentence» («Закінчи речення»)
Дітям потрібно продовжити речення.
I’m eating… ( apple, sweets, cheese, bread)
I’m
drinking… (tea, water, milk, juice)
My mother is…
(teacher, doctor, actress)
My
father is… (builder, driver, farmer)
29. Вправа «The carrousel» («Карусель»)
Потрібно вибрати тему, яку можна
розділити на підтеми. Написати кожну
підтему на окремому аркуші. Об’єднати дітей у пари (або групи) роздати
кожній групі таблиці. Обрати у кожній групі
секретаря і роздати їм кольорові
маркери. Вказати час, за який потрібно
виконати завдання. Кожна група
записує
слова, передає свої таблиці по колу іншій групі і завершує діяльність
роботою з таблицею, з якої почала. Проаналізувати таблиці і звернути
увагу
на те, що
було вивчене іншими групами.
|
Winter
|
Month
|
|
Nature
|
|
Weather
|
|
|
Spring
|
Month
|
|
Nature
|
|
Weather
|
|
|
Summer
|
Month
|
|
Nature
|
|
Weather
|
|
|
Autumn
|
Month
|
|
Nature
|
|
Weather
|
|
30. « Make up crossword» («Склади кросворд»)
Дітям дається тема (ключове слово) до
якої треба скласти кросворд. (“Family”)
Кросворди складені однією групою
пропонуються розгадати іншій групі.
31. Гра «Yes! No!» («Так! Ні!»)
Діти стають у коло. Вчитель по черзі
кидає м’яч кожному з них і говорить,
наприклад:
- A dog can fly! (Собака може літати !)
- A cat can run! (Кіт
може бігати !)
- A frog
can jump! (Жаба може стрибати !)
- A
horse can sing! (Кінь може співати !)
- A
fish can swim! (Риба може плавати !)
Діти ловлять м’яч тільки в тому
випадку, коли учитель говорить правду.
Якщо хтось зловив м’яч, коли учитель
сказав неправду цей гравець одержує
штрафний бал. Перемагає той, хто ні разу
не збився.
32. Вправа «The microphone» ( « Мікрофон »)
Поставити учням запитання :
- What do you want to be ? (Ким ти хочеш
бути ?)
- I
want to be a ... ( Я хочу бути
... )
Запропонувати уявний « мікрофон » (будь-який предмет).
Надавати учням
слово почергово, передаючи «мікрофон».
Говорити має право лише той, у кого
знаходиться «мікрофон». Ця технологія
загально-групового обговорення, вона
дає змогу кожному учневі у визначеному
порядку щось швидко сказати
висловлюючи свою думку.
33. Гра «Guess» («Відгадай»)
Учитель (або учень) загадує слово,
назвавши тільки його першу букву. (“d”)
Інші діти намагаються відгадати слово,
задаючи питання. Наприклад:
- Is it a toy? (Це іграшка?)
Якщо це дійсно так, ведучий повинен відповісти:
- Yes, it is. (Так, це
так.)
Потім діти задають інше питання:
- Is it a doll? (Це
лялька?)
Якщо ведучий задумав інше слово, він
відповідає:
- No, it is not! (Ні, це
не так)
39. Гра «Turn over the words»
(«Перевернуті слова»)
Для гри використовують картки зі
словами, які написані у зворотному
напрямку.
Дітям потрібно прочитати слово справа наліво.
← ← ← ←
t a l f
|
k r a p
|
p m a l
|
g o r f
|
40. Вправа «A mess» («Плутанка»)
Дітям потрібно прочитати речення і виправити
помилки.
1) The Ukrainian people celebrate Easter in March.
2) The
English people celebrate Christmas in May.
3) We celebrate mother`s day in December.
41. Гра «Who is the most attentive?» («Хто найуважніший?»)
Учитель читає невеликий текст. Діти
слухають, а потім по черзі називають
слова, які запам’ятали.
Перемагає той, хто
назве останнє слово.
42. Гра «Remember words» («Згадай слова»)
Вчитель називає будь-який звук, а учні
згадують слова, в яких є цей звук. За
кожне правильно назване слово дається фішка.
Перемагає той учень, який має
найбільше фішок ( “d’’ : dog, doctor, driver, doll, day, food, ... )
43. Вправа «Find the words» («Знайди слова»)
Дітям
потрібно прочитати слова. Серед інших слів знайти ті, що за змістом
підходять до основного.
lesson
|
textbook
|
pencil
|
pupil
|
school
|
rain
|
sport
|
teacher
|
bird
|
44. Гра «Cipher the words» («Розшифруй
слова»)
На картках написані зашифровані
слова. Дітям потрібно розшифрувати
та прочитати слова.
c s o
h l o
2 1 4 3 6 5
|
e t a l b
5 1 2 4 3
|
r b e b u r
1 3 5 4 2 6
|
l u r e r
3 2 1 4 5
|
45. Вправа «Change the letter» («Зміни
букву»)
На картках написані слова. Дітям
потрібно змінити букву, щоб вийшло нове
слово.
pen
→ ten
→ hen
→ men
→ fen
→ ken
→ ...
bad → bag
→ big →
pig → pin
→ pan →
...
46. Вправа «Prolong consecution» («Продовж послідовність»)
a b c d a ...
|
e f g h e ...
|
i j k l i ...
|
m n o p m ...
|
u v v x x u ...
|
w w y z w ...
|
m n p p m ...
|
c c d d d c ...
|
h h h k h ...
|
c c s z c ...
|
t f f g t ...
|
r u q q r ...
|
s s z z c s ...
|
x x k y x ...
|
b b d c b ...
|
w v i u w ...
|
47. Гра «Recognizes the word» («Впізнай слово»)
Для гри використовуються картки зі словами, верхня, нижня або середня
частина яких закрита тоненькою смужкою. Дітям
потрібно впізнати слово і
прочитати.
|
|
|
48. Гра «The whole – the part» («Ціле-частинка»)
Для гри
використовуються картки із словами. Дітям потрібно до слова, що
означає «ціле» підібрати слова, що означають
«частини».
House
|
floor
|
wall
|
grass
|
roof
|
cat
|
son
|
door
|
window
|
|
ceiling
|
brick
|
room
|
desk
|
49. Гра «The word into the word» («Слово в слові»)
Для гри використовуються слова, в
яких можна знайти ще й інші слова.
grandfather
|
( grand,
fat, and,
at, her, the )
|
butterfly
|
( butter, butt, fly, but )
|
bedspread
|
( bed, spread. read )
|
50. Вправа «Identification the words» («Ідентифікація слів»)
Діти читають основне слово (зліва). Серед слів які потребують відновлення,
потрібно знайти таке
ж слово.
school
|
clenpi
|
chsalk
|
batel
|
satdn
|
|
sduert
|
cholos
|
Завдання можна
ускладнити за рахунок пропуску букви у вихідному слові.
d . sk
|
boko
|
skde
|
dlol
|
dmru
|
|
blal
|
carih
|
Перемагає той, хто швидше знайшов
два однакових слова і відновив інші слова.
51. Гра «Expert»
(«Знайко»)
Ведучий
повідомляє тему, наприклад “Fruit”. Дитина називає будь-яке слово («plum»)
і кидає м’яч наступному гравцеві. Коли всі діти відповіли тему змінюють.
52. Гра «Fill in the words» («Впиши слова»)
На картках-будиночках вказується номер
будинку і перша й остання буква назви мешканця даного будинку. Дітям потрібно
відгадати, хто в якому будиночку живе, вписати слова і скласти
речення за зразком.
The doctor live in the first house. The …
live in the … house.
53. Вправа «Multicolored figures»
(«Різнокольорові фігури»)
Діти розглядають картку, на якій
намальовані різнокольорові фігури
(круги, квадрати, трикутники) Потрібно
полічити: перший – зелений, другий –
жовтий (first – green, second – yellow, third – blue, fourth - red, fifth – black,
sixth – brown, seventh – violet, eight - blue, ninth – black, tenth – grey…і т.д.)
- How many red figures can you see in the picture ?
- I can see
a . . ._ red figures on
the picture.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54. Гра «Flowers-Trees» («Квіти-Дерева»)
«Write in the group» (Розподілити слова у відповідну групу.) Діти одержують
картки із словами. Потрібно розподілити
слова в групи «Квіти» та «Дерева».
birch
|
poplar
|
pink
|
oak
|
tulip
|
lime
|
pine
|
rose
|
fir
|
aster
|
poppy
|
maple
|
acacia
|
violet
|
chestnut
|
|
|
|
|
|
Flowers
|
pink, ... , ... , ... , ... ,
|
Trees
|
acacia, ... , ... , ... , ... ,
|
55. Гра «Insects» – «Birds» («Комахи» -
«Птахи»)
Діти одержують
картки зі словами. Потрібно розподілити слова у групи
« Insest» та « Birds» .
ant
|
parrot
|
beetle
|
lark
|
sparrow
|
fly
|
titmouse
|
owl
|
butterfly
|
crow
|
bee
|
wasp
|
lady-cow
|
swan
|
duck
|
cuckoo
|
heron
|
swallow
|
pigeon
|
grasshopper
|
Birds
|
crow, ... , ... , ... ,
... ,
|
Insects
|
ant,
... , ... , ... , ... ,
|
56. Вправа «Who lives there?» («Хто тут
живе?»)
Вправа виконується в групах або
парах. Кожна група одержує аркуш із
завданням. Перемагає група, яка написала
більше слів за певний проміжок
часу.
57. Гра «Who makes more?» («Хто більше?»)
Вчитель вимовляє слово (або показує картку
із написаним словом), а учні
складають із ним речення (можна в парах, або в
групах). Виграє група, яка
склала більше речень за певний проміжок часу.
58.
Гра «A camomile»
(«Ромашка»)
Із паперу робиться ромашка - пелюсток стільки, скільки буде дітей. На
зворотному боці кожного пелюстка написані
завдання. Діти підходять до
ромашки, беруть один пелюсток, читають
завдання і виконують його.
( Show me a window. Take a
pen. Hop on one leg. Give me a pencil, please. Put the book on the shelf.)
59.
Гра «A new flat» («Нова квартира»)
Дітям пропонується розглянути
ілюстрації і описати їх. Перемагає той, хто
назвав найбільше слів.
60. Гра “Flowerbed” («Квітник»)
Дітям потрібно розглянути
картку-квітник і відгадати назви квітів.
61. Гра “Birds-symbols” («Птахи
символи»)
Дітям потрібно з’єднати малюнки з
підписами і заповнити порожні клітинки.
1) сrane 2) stork 3) pigeon 4) eagle 5) falcon 6) owl
62. Гра «What is wrong?» ( «Що не так?»)
На картках написані слова. Малята
заблукали, вони не можуть потрапити до
своїх домівок. Учням потрібно знайти, хто
з малят потрапив не до своєї
родини і
допомогти їм повернутися до своєї мами. (Переставити картки)
63. Гра «Stairs» («Східці»)
Діти на аркушах паперу (або на
дошці) будують «східці» зі слів. Кожне наступне слово повинне починатися з
останньої літери попереднього. Кількість балів, які отримує учень, залежить від
кількості букв в словах.
64. Вправа «Find antonyms» («Знайти антоніми»)
З
поданих слів утворити антонімічні
пари.
good - old
|
clean - short
|
new - black
|
long- sad
|
white - little
|
light -
dirty
|
big - bad
|
gay - dark
|
65. Гра «Whose tail ?» ( «Чий хвостик ?» )
Дається кінець
слова, дітям потрібно знайти початок.
Animals
|
|
...
phant
|
croco
|
...
dile
|
sna
|
...
ke
|
ti
|
...
ger
|
ele
|
Зміст
Вступ . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . .
. . . .. . . . . . . . . 1
Розвивальні ігри
та інтерактивні вправи . . . . .
. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . 2
Література . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . .
. . . . . . . . . . . 18
Я тут, щоб поділитися своїми свідченнями про те, що зробила для мене гарна довірена позикова компанія. Мене звати Нікіта Таня, росіянка, я прекрасна мати трьох дітей. Я втратила свої кошти, намагаючись отримати позику, мені і дітям було так важко, я пішла в Інтернет, щоб отримати допомогу в позиці. втратив до одного вірного дня, коли я зустрів цього свого друга, який нещодавно забезпечив позику у дуже чесного чоловіка, містера Бенджаміна. Вона познайомила мене з цим чесним офіцером з питань позик, містером Бенджаміном, який допоміг мені оформити позику протягом 5 робочих днів, і я назавжди буду вдячний містеру Бенджаміну за допомогу мені знову стати на ноги. Ви можете зв’язатися з містером Бенджаміном електронною поштою: 247officedept@gmail.com, вони не знають, що я роблю це для них, але я просто повинен це зробити, тому що там багато людей, які потребують допомоги в позиці, будь ласка, прийдіть до цього чесного чоловіка, і ви також можете врятувати. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)
ВідповістиВидалити